Algemene voorwaarden
Zodra wij afspraken met elkaar hebben gemaakt over enige vorm van ondersteuning of inzet door Beeldfijn gaat u een contract met ons aan. Hier leest u wat u van ons kunt verwachten en wat wij van u verwachten.
Kwaliteit
- We doen onze uiterste best om goed werk te leveren dat in overeenstemming is met de geldende professionele normen. Hierop mag u ons aanspreken. In een eerste gesprek bespreken we de wederzijdse verwachtingen met elkaar.
- U kunt ons niet aanspreken op het werk dat anderen leveren of op zaken waar logischerwijs door ons geen invloed op uit te oefenen is.
- Wij zijn niet aansprakelijk voor schade die door toedoen van omstandigheden is veroorzaakt noch kunnen wij een resultaat voor 100% vooraf voorspellen of volledig vastleggen.
Inschrijving en betaling
- U meldt uw organisatie of een individu aan via de mail of per telefoon. Na een na tevredenheid verlopen kennismaking zal Beeldfijn een aanbod per mail doen inzake de gestelde ondersteuning. We bevestigen onze (zakelijke) afspraak per mail of app. Vanaf dat moment gelden wederzijdse inspanningsverplichtingen het afgesproken doel te bereiken.
- U bevestigt gemaakte afspraken door ondertekening van de offerte en/ of samenwerkingsovereenkomst of door het afspreken van een arbeidsovereenkomst. daarna vangt de afgesproken ondersteuning aan op het afgesproken tijdstip en geldt een betalingsverplichting voor opdrachtgever.
- Bij annulering tot vier weken voor de start van een afgesproken ondersteuningstraject of training vervallen de kosten voor de uitvoeringsuren. Uren die besteed zijn aan voorwerk en voorbereiding worden altijd in rekening gebracht.
- Tot twee weken kan een individuele gemelde deelname aan een training kosteloos geannuleerd worden. Daarna annuleren kost geld minimaal 50% van de prijs. In overleg kan een vervanger aangemeld worden.
- We zetten facturen standaard op naam van de deelnemer c.q. aanmelder. U bent zelf verantwoordelijk voor een tijdige betaling, ook als deze door een andere partij wordt verzorgd. Zie hiervoor de factuur. Trainingen worden vooraf gefactureerd en bij individuele begeleiding ontvangt u achteraf een factuur, een tikkie of u betaalt ter plaatse.
- Bij niet betalen zal de (individuele) begeleiding stopgezet worden of wordt de deelname tot een training of begeleiding ontzegd.
- Na aanvang van een training vindt nooit restitutie plaats van het te betalen en/ of betaalde bedrag. Bij uitval van deelnemer door onvoorziene en niet beïnvloedbare omstandigheden wordt individueel bekeken wat er op een later moment mogelijk en wenselijk is.
Te weinig deelnemers
- We mogen een training met open inschrijving tot vijf dagen voor aanvang zonder verdere gevolgen afgelasten als het minimum aantal deelnemers aan de training niet is bereikt. Een in-company training zal altijd doorgaan conform contract.
Trainer of locatie niet beschikbaar
Als op de dag zelf een collega of locatie onverwacht (bijvoorbeeld door ziekte) niet beschikbaar is en vervanging niet mogelijk is, wordt op een ander tijdstip een inhaalmoment gepland. We zijn niet verantwoordelijk voor eventuele schade die hierdoor ontstaat.
Materiaal
Op alle materiaal dat we uitdelen rust auteursrecht. Hierom mag het materiaal niet gekopieerd worden of worden gedeeld met derden.
